RIJEČ ORGANIZATORA

"Čitajte im dok su

još u pelenama"

Bebin um već je od najranije dobi nevjerojatan i gladan znanja o svijetu, ali i potpuno ovisan o tebi.

 

Stručnjaci se slažu kako je čitanje bebama dok su još u majčinom trbuhu korisno za budući razvoj.

Bebe koje slušaju mamin i tatin umirujući glas dok im čitaju  slikovnicu, razvijaju memoriju, uče boje, oblike, slova i brojeve.

U predškolskoj dobi takva djeca imaju razvijeniji vokabular i bolji izgovor riječi.

Zato, čitajmo im.

Od pelena.

Koje sve dobrobiti donosi čitanje od najranije dobi pitali smo i stručnjake čije ćemo komentare, radove i intervjue redovno dijeliti s vama.

Puno sreće u njegovanju zdravih navika

žele Vam Pampers, Tvornica snova i Bipa

Čitaj o čitanju -

prijavi se na naš newsletter i prvi saznaj sve novosti:

Vrijednosti kampanje

Humanitarni aspekt kampanje

Svjesni smo i da svaka beba, nažalost, nema jednake prilike stoga smo tijekom trajanja kampanje osigurali donaciju za 30 obitelji u potrebi.

 

Naša donacija sastoji se od higijenskih potrepština za bebe i prve knjige u bebinoj biblioteci, „Kako sam došao na svijet“, u izdanju Tvornice snova.

Pravo

Svaka beba ima pravo na slikovnicu.

Obveza

Čitanje je roditeljska obveza (ali i radost!)

Potreba

Čitanje je jedna od djetetovih osnovnih potreba.

Od pelena

Čitati treba početi - već od pelena.

Ciljevi kampanje

Kultura čitanja

Pridonijeti razvoju kulture čitanja.

Svijest

Jačati svijest o važnosti čitanja od najranije dobi.

Poticaj

Potaknuti mame i tate na čitanje svojim bebama.

Inspiracija

Informirati, savjetovati i zabaviti roditelje.

Organizatori kampanje:

Pampers
Tvornica snova

Partner kampanje:

Bipa

  • Facebook
  • Instagram